Обласний майстер-клас
25 березня 2021 року в режимі онлайн на платформі «Zoom» відбулося третє заняття обласного майстер-класу «Сучасні засоби для візуалізації навчального матеріалу на уроках української мови та літератури» Зданович В.Г.
Тема заняття 3. Онлайн-дошка в освітньому процесі.
Валентина Григорівна розповіла про застосування «Linoit» як «органайзера» для дистанційного навчання, продемонструвала віртуальні дошки через платформу «ZOOM».
Учасники майстер-класу підготували творчі звіти та презентували набутий досвід.
Я презентувала віртуальну дошку "Ліна Костенко - поетеса епохи"
Валентина Григорівна систематизувала віртуальні дошки учасників майстер-класу (електронні
адреси віртуальних дощок)
Мельник Галини Іванівни
Українець Наталії Михайлівни
Творчість Я. Стельмаха (6 кл.)
Самар Тетяни Миколаївни
Матейчук Олени Володимирівни
Дзюби Тетяни Михайлівни
Басенко Надії Юріївни
Харченко Тетяни Петрівни
Зоріної Наталії Миколаївни
Богданенко Галини Миколаївни
Федченко Оксани Миколаївни
Творчість Шевченка - Творчість Т.Г. Шевченка
Творчість Лесі Українки - Творчість Лесі Українки
Творчість Франка –
Творчість М.Коцюбинського - Творчість Михайла Коцюбинського
Творчість Г.Тютюнника - Творчість Григора Тютюнника
Творчість М.Стельмаха - Творчість Михайла Стельмаха
Творчість І. Котляревського - Творчість Івана Котляревського
Творчість В. Симоненка - Творчість В.Симоненка
акварелька Сопленко Світлани Олександрівни
Василь Стус Сорокіної Людмили Миколаївни
Ліна Костенко Шевченко Тетяни Василівни
1.МАРИНА ПАВЛЕНКО Мотузко Світлани Борисівни
Горніцької Алли Володимирівни
Іванової Наталії Олександрівни
Тема заняття 2. Сучасні інструменти для візуалізації навчальних матеріалів
Зданович Валентина Григорівна провела цікаве та змістовне заняття №1 з теми " Комп’ютерна візуалізація як шлях до яскравого, цікавого, доступного уроку".
Матеріали та програма майстер-класу розміщені на блозі вчителя (рубрика "Школа ППД")
http://zdanovych.blogspot.com/p/blog-page_17.html
МОЖЛИВІ СПОСОБИ ВИКОРИСТАННЯ ДОЩОК:
- як майданчик для організації групової роботи під час проведення «мозкового штурму», узагальнення й систематизації знань, рефлексії;
- для розміщення навчальної інформації або завдань для її пошуку;
- для організації спільного виконання домашнього завдання;
- як місце розміщення ідей для проектів та їх обговорення;
- як інструмент для організації кооперативної спільної діяльності учнів як на занятті, так і в позанавчальний час.
Он-лайн дошка в освітньому процесі
ЯК КОРИСТУВАТИСЯ LINO
ПЕРЕЙДІТЬ НА СТОРІНКУ HTTP://EN.LINOIT.COM
- Або натисніть "Зареєструватися" безкоштовно, або використовуйте свої облікові дані Facebook, Twitter або Facebook.
- Вам дадуть нове полотно.
- Додайте наклейки, натиснувши на рамку правого кута.
- Додайте фотографії, якщо потрібно .
- Ви можете завантажувати файли, лише якщо ви зареєстрований користувач!
- Обов’язково поставте галочку "поле конфіденційності" під кожною липкою.
- Ви можете переміщати наклейки навколо та змінювати їх кольори коли завгодно і скільки завгодно.
- lino - ідеальний інструмент для обміну своїми ідеями та для обговорення з друзями та колегами.
- Створіть групу зі своїми друзями та колегами, щоб ділитися з ними полотном та наклейками.
- https://translate.google.com/translate?hl=uk&sl=en&u=http://en.linoit.com/&prev=search
14 листопада 2019р.
Мовознавча світлиця Нимировської Наталії, учительки української мови та літератури з міста Гайсин на Вінниччині
Немає коментарів:
Дописати коментар